1. Üldine

1.1. E-poe tingimused kehtivad ostjatele, kes kasutavad veebilehte www.maybebaby.ee (edaspidi nimetatud e-pood) ning ostavad e-poest kaupu. E-poe omanik ja müügilepingu sõlmija on Smart decision OÜ (registrikood 12786885), asukohaga Rauna 1, Saue (edaspidi nimetatud „MAYBEBABY“). E-poes müüakse kaupu ainult ostjatele, kes on füüsilised isikud.
1.2. Kui e-poest ostab kaupu ostja, kes on 14 kuni 18 aastane või piiratud teovõimega, siis eeldab MAYBEBABY, et ost on sooritatud seadusliku esindaja nõusolekul või rahaliste vahendite eest, mille on andnud ostjale vabaks kasutamiseks tema seaduslik esindaja.
1.3. MAYBEBABY on õigus käesolevaid tingimusi muuta, teavitades sellest veebilehel www. MAYBEBABY.ee. Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.
1.4. MAYBEBABY jätab endale õiguse loobuda tellitud kaupade müügist järgmistel juhtudel:
1.4.1. kauba hind või omadused ei vasta tõele inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu e-poe süsteemis;
1.4.2. ostja ei vasta käesolevate tingimuste nõuetele.
1.5. MAYBEBABY säilitab ostjaga sõlmitud müügilepingu tingimused püsival andmekandjal.
1.6. MAYBEBABY edastab ostja poolt avaldatud e-posti aadressile tellimuse kinnituse ja müügilepingu tingimused.
1.7. E-poes kuvatud fotod on illustratiivse iseloomuga, kaubad võivad tegelikkuses erineda fotol kujutatud kaupadest.

 

2. Hinnad, tellimuse esitamine ja tasumine

2.1. Kaupade hinnad ja saadavus võivad e-poes muutuda.
2.2. Kõik hinnad on eurodes ja ei sisalda käibemaksu.
2.3. E-poodi on võimalik kasutada registreerimata kasutajana või registreeritud kasutajana, luues MAYBEBABY e-poe konto.
2.4. Tellimuse esitamiseks:
2.4.1. lisage soovitud kaubad ostukorvi;
2.4.2. kontrollige, et kaubad ja kogused vastavad soovidele ning vajutage ostukorvis nupule ”Edasi”;
2.4.3. kui teil ei ole MAYBEBABY e-poe kontot, sisestage e-posti aadress ja vajutage nupule ”Logi sisse”. Kui teil on MAYBEBABY e-poe konto, siis sisestage oma e-posti aadress ja salasõna ning vajutage nupule ”Logi sisse”;
2.4.4. valige sobiv kauba kättetoimetamise viis, täitke kõik nõutud andmeväljad, salvestage valik ning seejärel vajutage nupule ”Jätka”;
2.4.5. tasuge arve, kas pangalingi kaudu või krediitkaardiga.
2.5. E-poes saab maksta pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV ja COOP Pank) või krediitkaardiga (Maestro, Visa ja Mastercard).
2.6. E-poe makseid vahendab Maksekeskus AS. Makse sooritamisel on makse saajaks Maksekeskus AS. Maksekeskus AS ei ole ostja ja MAYBEBABY vahel sõlmitud müügilepingu pooleks.
2.7. Tellimuse eest tuleb tasuda koheselt. Tellimus loetakse esitatuks kaupade eest tasumisega.
2.8. Kui kaupade eest on tasutud, saadetakse ostja e-postile tellimuse kinnitus.
2.9. MAYBEBABY palub ostjatel veenduda, et tellimuse kinnituses esitatud andmed oleksid õiged ning säilitada tellimuse kinnitus koos e-poe tingimustega.

 

3. Kaupade kättetoimetamine

3.1. E-poest tellitud kaupu on võimalik tellida pakiautomaadiga
3.2. Kui ostja valitud MAYBEBABY kaupluses ei ole soovitud koguses kaupa siis ostjal on õigus tühistada tellimus.
3.3 Kui Klient valib tarneviisiks Omniva pakiautomaadi:
3.3.1 Omniva pakiautomaati on võimalik tellida kaupa, mis ei kaalu rohkem kui 30 kg. Raskemaid pakke automaadid vastu ei võta;
3.3.2. Pakiautomaadist tuleb pakk ära tuua 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul pärast e-kirja või tekstisõnumi saamist Müüjapoolse teavitusega, et kaup on kohal;
3.3.3.tingimused kauba Omniva kohta:
Pakiautomaadi võimalused:
1. Saadetise maksimum kaal on kuni 30 kg.
2. 24/7 ligipääs – paki saad automaadist kätte iga kell, iga päev.
3. Paki peab ära tooma 7 päeva jooksul
4. 1-2 tööpäeva pärast seda, kui teid on MAYBEBABY töötaja informeerinud (kas siis telefoni või e-maili teel) tellimuse valmisolekust, saate Te SMS’i, kus on kirjas uksekood ning sellega seonduv informatsioon.
3.3.4. Müüja tarnib kaubad Kliendini vastavalt kokkulepitud tingimustele ja tarneaja jooksul. Juhul, kui Müüja ei ole võimeline kaupa kokkulepitud tingimustel ja tähtaja jooksul Kliendile tarnima, teavitab ta sellest Klienti. Kliendil on võimalik kas enda tellimus tühistada ja lepingust taganeda või nõustuda pikema tarnetähtajaga. Kui Klient nõustub kauem ootama, siis peab Müüja viivitamatult Kliendiga ühendust võtma ning teda teavitama kauba saamise võimalikust tähtajast ning muudest olukorraga kaasnevatest tingimustest. Kui Müüja ei tarni kaupa Kliendini ka lisaajal, võib Klient lepingust taganeda vastavalt punktis 9.1 sätestatud tingimustel.
3.3.5. Müüja vabaneb vastutusest, kui Klient on tarnetingimuste reeglite vastu eksinud ning tellimus ei jõua õigeaegselt kohale Kliendi poolt põhjustatud juhtudel või Kliendipoolse vastuvõtuviivituse tõttu.
3.3.6 Pärast kauba vastu võtmist peab majandus- või kutsetegevuses tegutsev Klient veenduma, et kaup vastab nõuetele, sealhulgas kontrollima hinna õigsust ja allkirjastama vastavad dokumendid. Allkirja andmisega kinnitab Klient, et pakk on heas seisukorras ning kahjustamata. Juhul, kui Klient märkab kauba vastuvõtmisel, et pakk on kahjustada saanud (kortsus, märg või muud moodi rikutud), tuleb kahjustused fikseerida vabas kirjalikus vormis aktis, mis on koostatud kulleri, MAYBEBABY töötaja või postkontori töötaja juuresolekul. Omniva pakiautomaati kasutades peab Klient kaubal lasuvatest puudustest Müüjat teavitama esimesel võimalusel telefonil nr +372 56181099 ja edastama hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul Müüja e-postiaadressile info@maybebaby.ee vabas vormis koostatud akti, kus on täpselt kaubal ja/või pakendil lasuvaid puudusi kirjeldatud.
3.3.7. Juhul kui Klient on kauba eest eelneval tasunud, kuid ei lähe kaubale sätestatud tingimuste kohaselt määratud ajavahemikus järele või ei võta kaupa õigel ajal vastu, siis lepitakse Müüja ja Kliendi vahel kokku uus aeg, mil kaup Kliendile saadetakse. Kui Klient ka selle ajavahemiku sees oma kaupa vastu ei võta või kaubale järele ei lähe, siis tellimus tühistatakse ning raha tagastatakse. Tagastamisele ei kuulu summad, mis on kulunud kauba saatmisele, pangatehingutele ja haldustasu.
3.3.8. Kui Klient ei ole kauba eest eelnevalt tasunud ja ta ei lähe vastavat kokkulepitud tingimustele kaubale järele või ei võta kaupa õigel ajal vastu, siis tellimus tühistatakse.
3.3.9. Juhul, kui Klient ei ole kaupa kätte saanud kokkulepitud tähtajal Müüjast või Tarnijast tuleneval põhusel, peab Klient viivitamatult, kuid mitte hiljem kui seitsme (7) tööpäeva jooksul alates eelduslikust kauba kättesaamise kuupäevast, Müüjat sellest teavitama aadressil info@maybebaby.ee või telefonil +372 56181099. Juhul kui Müüja ei suuda kauba asukohta kindlaks teha ega kaupa Kliendile mõistliku aja jooksul toimetada, peab Müüja asendama tellimuse uue sobivate toodetega. Kui Müüjal ei ole Kliendile soovitud toodet pakkuda, peab Müüja Kliendile tema raha tagastama. Raha peab Kliendil kontole kandma 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul pärast Kliendi poolset teavitust. Raha tagastatakse Kliendile samale pangakontole, millelt toote eest makse laekus, kui Klient ja Müüja ei ole eelnevalt teisiti kokku leppinud.

 

4. Tellimuse muutmine

4.1. Kui ostja on tasunud tellimuse eest ning soovib seda muuta, siis saab seda teha, taganedes müügilepingust 14 päeva jooksul ja tehes uue tellimuse.

4.2. Kui ostja arvates erineb tellitud kaup sellest, mida ta nägi MAYBEBABY e-poes või kaup ei vasta ostja ootustele, siis saab sellist kaupa tagastada 14-päeva jooksul.

 

5. Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

5.1. Ostjal on õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust ning tagastada e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil ostja on saanud kauba füüsiliselt enda valdusesse.
5.2. Müügilepingust taganemiseks ja kauba tagastamiseks peab ostja esitama taganemisavalduse
5.3 Taganemisavalduses tuleb esitada järgmine teave:
5.3.1. tellimuse või arve number;
5.3.2. kauba kättesaamise kuupäev;
5.3.3. ostja nimi;
5.3.4. tagastatava kauba täpne nimetus;
5.3.5. soovi korral kauba tagastamise põhjus. 14-päevase taganemisõiguse kasutamisel ei ole ostja kohustatud kirjeldama kauba tagastamise põhjust, kuid MAYBEBABY hindab ostjate tagasisidet, mis võimaldab meil parandada kaupade ja teenuste kvaliteeti.
5.4. Ostja peab taganemisavalduses nimetatud kauba tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest.
5.5. Taganemisõiguse kasutamise korral tagastab MAYBEBABY ostjale kõik ostjalt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad ostja valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb MAYBEBABY pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil MAYBEBABY sai teada ostja otsusest kaubad tagastada. Kui ostja tagastab kaubad osaliselt, siis toimub kättetoimetamiskulude tagastamine proportsionaalselt, vastavalt tagastatud kauba hulgale tellimusest.
5.6. Kauba tagastamisega seotud kulud kannab ostja.
5.7. Ostjal on e-poest tellitud kaubaga õigus tutvuda viisil, mis võimaldab tutvuda kauba olemuse, omaduste ja toimimisega. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib kaupu käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud kauba kasutamisest muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Ostja peab tutvuma kaupadega ettevaatlikult, avama pakendit seda kahjustama, mitte eemaldama silte/kaitsekilesid jms. Ostja vastutab kaupade tagastamisel väärtuse vähenemise eest.
5.8. Tagastatud kaup ja selle juurde kuuluvad dokumendid (kasutusjuhend, garantiitingimused jms) peavad olema puudusteta, täiskomplektsed, originaalpakendis ja kasutamata. Kui tagastatav kaup, kauba juurde kuuluvad juhendid ning muud dokumendid ja/või kauba pakend on halvenenud asjaolude tõttu, mille eest vastutab ostja, on MAYBEBABY’l õigus tasaarvestada kauba väärtuse vähenemine ostja poolt asja eest tasutud ning ostjale tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab MAYBEBABY ostjale tasaarvestamise avalduse tellimuse vormistamisel esitatud e-posti aadressile.
5.9. Tagasimaksed tehakse kasutades sama makseviisi, mida kasutas ostja makse tegemisel, kui pooled ei ole kokku leppinud teisiti.
5.10. MAYBEBABY võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on taganemisavalduses nimetatud kauba tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendi, et kaup on tagasi saadetud.
5.12. Ostjal pole õigust tagastada:
5.12.1. kaupu, mis ei kuulu pärast pakendi avamist tagastamisele hügieenilistel põhjustel;
5.12.2. tellitud ja juba osutatud teenust;
5.12.3. kaupu, mis on valmistatud või kohandatud vastavalt ostja soovidele;
5.12.4. kaupu, mida oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
5.12.5. kaupu, mis riknevad või vananevad kiiresti.

 

6. Isikuandmete töötlemine

6.1. Isikuandmete töötlemise ja küpsiste kasutamise tingimused on kirjas Privaatsuspoliitikas.
6.2. Küsimused isikuandmete töötlemise kohta palume esitada: info@maybebaby.ee.
6.3. MAYBEBABY edastab ostjale otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumisi üksnes juhul, kui ostja on märkinud e-poes „Soovin saada uudiskirju“.

 

7. Intellektuaalne omand

7.1. MAYBEBABY e-poe fotode, tekstide ja teiste teoste autoriõigus kuulub MAYBEBABY või tema koostööpartneritele.
7.2. MAYBEBABY e-poe fotode, tekstide või muude autoriõigusega kaitstud teoste ärilistel eesmärkidel kasutamine ei ole lubatud. MAYBEBABY nimetus, logo ning graafilised kujutised on registreeritud kaubamärgid, mille kasutamine võib toimuda ainult MAYBEBABY nõusolekul.
7.3. MAYBEBABY veebileht võib sisaldada viiteid või linke kolmandate isikute veebilehtedele. MAYBEBABY ei vastuta sellistel veebilehtedel oleva teabe ega nende kaudu pakutavate teenuste eest.

 

8. Nõuetele mittevastavate kaupade tagastamine

8.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamine. MAYBEBABY vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest kui mittevastavus oli olemas kauba ostjale üleandmise hetkel.
8.2. MAYBEBABY ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu. MAYBEBABY ei vastuta kauba puuduste ees, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus.
8.3. Puudustega kauba korral on ostjal õigus nõuda puudusega kauba parandamist või asendamist. Kui MAYBEBABY ei ole võimalik kaupa parandada või asendada või kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub mõistliku aja jooksul, siis on ostjal õigus nõuda ostuhinna tagastamist.
8.4. Kui ostja nõuab asja parandamist ja MAYBEBABY ei tee seda mõistliku aja jooksul, siis ei või ostja asja ise parandada või lasta seda teha ning nõuda MAYBEBABY’lt selleks tehtud kulutuste hüvitamist.
8.5. Ostja peab teatama kauba lepingutingimustele mittevastavusest MAYBEBABY’le kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.
8.6. Küsimuste, probleemide või kaebuste korral võtke palun ühendust MAYBEBABY klienditeenindusega telefonil 56181099, e-posti aadressil info@maybebaby.ee.
8.7. Pretensioonid vaadatakse läbi ja ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

 

9. Vaidluste lahendamine

9.1. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi õigusest. MAYBEBABY kahju hüvitamise vastutus on piiratud summaga, mis on võrdne kauba ostuhinnaga, mille tõttu tekkis ostjale kahju.
9.2. Ostja ja MAYBEBABY vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui MAYBEBABY on keeldunud ostja kaebuse rahuldamisest või ostja ei ole nõus MAYBEBABY pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee) või kohtule. Täpsemat infot vaidluste lahendamise kohta leiate: www.komisjon.ee.
9.3. Lisaks eeltoodule on ostjal õigus e-poest ostetud kauba või teenusega seoses tekkinud vaidluse lahendamiseks kasutada internetipõhisese vaidluste lahendamise platvormi (ODR) http://ec.europa.eu/odr. Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm on eelkõige mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades ostjal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.