Mängud on suurepärane viis lähedastega lõbutsemiseks. Mängukomplekt ei tule kiiresti lahti, kuna see sisaldab koguni 18 põnevat mängu.
Komplekt on pakendatud väga ilusasse värvilisse karpi, sobib suurepäraselt kingituseks.
Vanus: 8+
Mängijate arv: 2-4
Komplekt sisaldab:
- 8 kahepoolset tahvlit (18 cm x 19 cm)
- magnetiline malelaud – kabe (19 cm x 19,5 cm), mis võib olla nagu kast kujukeste ja täringuteks
- malenupud (32 tk.)
- jalavägi – märgid (22 tk.)
- rohelised märgid (6 tk.)
- punased märgid (6 tk.)
- täringud (5 tk.)
Mängud:
- Jalgpallimäng – Mängu eesmärk on puudutada, st aidata pall (jalavägi) vastase 2. ruutu.
- Marsruudimale – võidab mängija, kes saab esimesena keskväljal 2 jalaväelast. Mängijad liiguvad ümber laua päripäeva. Samuti saavad nad kasutada “kiirkaste” – nooli, mis võimaldavad teatud värvi jalakäijatel tahvlil liikuda.
- Space Venture – mängija ülesanne – avastada põnevate ekspeditsioonide käigus planeete, kõige väärtuslikumaid ja suurimaid tähesüsteeme.
- Pesapallimäng – mängu eesmärk on koguda punkte ja takistada vastasmeeskonnal neid teenimast. Meeskonnad täidavad rolle kordamööda. Üks neist ründab ja üritab väravat lüüa ning teine peatub. Siis rollid vahetuvad.
- Ludo mäng on traditsiooniline hiina mäng uues versioonis, reeglid ei muutu. Võidab see, kes toob esimesena kogu oma jalaväe nende koju.
- Hanemäng – mängu eesmärk on jõuda võimalikult kiiresti laua lõppu. Samal ajal tuleb vältida õnnetuid põlde ja püüda seista õnnelikel põldudel.
- Jooksev mäng – võidab mängija, kes asetab nupu esimesena mänguraja viimasele väljale. Kuid ole ettevaatlik, teel on palju raskusi ja takistusi.
- Backgammon – mäng koosneb nuppude liigutamisest vastavalt visatud punktide arvule 24 väljal. Võitja on see, kes eemaldab kõigepealt kõik oma kujundid laualt.
- Hiina kabe – mängijate arv on 2 või 3. Võidab see, kes esimesena toob kõik oma kujundid tähe vastasnurka.
- Võidusõidumäng on traditsiooniline lihtne lauamäng, mis on kõigile hästi teada. Võidab see, kellel on kõige rohkem õnne täringut veeretada ja kes esimesena finišisse jõuab.
- Nine Men’s Morris Game – Mängu eesmärk on jätta oma vastasele alla kolme kabe või, nagu kabe puhul, ei saa ta teha ühtegi seaduslikku käiku.
- Male – mäng toimub 64-väljalisel malelaual (8×8), mille kujundid on seatud kindlal viisil ja määratud mõlemale mängijale.
- Kõikjal – võidab mängija, kes asetab oma jalaväe mänguraja viimasele ruudule. Kuid ole ettevaatlik, teel on palju raskusi ja takistusi.
- Snakes -amp; Ladders mäng – peale punktide arvu lauale viskamist läbime ruudud ükshaaval. Redeliga õues seistes mine trepist üles redeli lõppu ning maoga õues seistes libista ussi tagant alla, mistõttu liigume mängus paar põldu tagasi.
- Kabe – Mängu eesmärk on püüda kinni kõik vastase nupud.
- Manji – võidab mängija, kes saab keskväljal 2 esimest jalaväelast.
- Motor Racing – Mängija, kellel on kõige rohkem õnne täringut veeretada ja kes jõuab finišisse (laua viimasele väljale), võidab. Teel eesmärgi poole peavad mängijad ületama palju raskusi ja takistusi.
- Treeningmalemäng – mängijad liigutavad oma nuppe laual vastavalt täringupunktide arvule. Mängija, kes jõuab esimesena laua viimasele väljale, võidab.